Garantie en Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Op onze Chewigem, Ark en andere kauwsieraden en kauwproducten zit geen garantie. We hebben diverse sterktes van sieraden bijtspeelgoed en het is lastig vast te stellen of de gekozen sterkte passend is voor jouw kind. Ervaring leert ons dat het soms even zoeken is naar het beste kauwsieraad. Sommige kinderen prefereren een zacht kauwsieraad met het gevolg dat deze sneller beschadigd.
Klachten
Wat te doen als je een klacht hebt?
Klachten? Dat is erg vervelend. Daarom lossen wij een klacht het liefste samen met je op. Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact op te nemen door te mailen naar info[at]toysandtools.nl. Graag in het onderwerp aangeven dat het om een klacht gaat.
Geschil
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.