• Lorem ipsum

Actuele Verzendinformatie

Op deze pagina vermelden we de meest actuele verzendinformatie. Wanneer de verzending anders is dan normaal, zoals wanneer wij beurzen bezoeken, afwezig zijn voor training, vakantieperiodes of rond de feestdagen, dan melden we dat hieronder. Wanneer er geen bijzonderheden zijn, dan worden bestellingen die zijn besteld en betaald voor 15.00 uur normaliter dezelfde werkdag nog verzonden.

 

Afwezigheid Kerstperiode:

Vanaf 23 december 15.00 uur tot en met 1 januari zijn wij afwezig ivm onze vakantieperiode. Gedurende deze periode worden er geen bestellingen klaar gemaakt of verzonden.

Bestellingen geplaatst en betaald voor 23 december 15.00 uur worden die dag nog verzonden, daarna pas op 2 december 2025

 

Tijdens de dagen dat we afwezig zijn worden er geen bestellingen klaar gemaakt of verzonden.Ook zijn we die dagen slecht bereikbaar via telefoon en zal mail minder vaak worden gelezen en met vertraging worden beantwoord. Voor spoed zaken kunt u ons het beste een whatsapp bericht sturen.

 

 

Bezorging rondom Sinterklaas en kerst:

Rondom de feestdagen moet u rekening houden met vertraging bij de pakketbezorgers. Helaas kan dit per regio verschillen. Zo is er vaak sneller en meer vertraging rondom de randstad. Houd daarom altijd rekening met minimaal 2 dagen voor de verzending. Ook wij hebben het drukker, maar zetten alle zeilen bij om alle bestelde pakketten direct dezelfde dag nog mee te geven met de post.

Tijdens de kerstvakantie zullen de bestellingen niet elke dag verzonden worden, maar afhankelijk van de drukte om de dag. Houd daarom rekening met een iets langere levertijd.

Verzending rondom vakanties.

Verzending rondom schoolvakantie worden hier vermeld. Actuele info: De volgende vakantie wordt hier en op social media aangekondigd.

 

FAQ rondom vakantie leveringen

Ik heb bij het bestellen niet gezien dat jullie vakantie hebben, ik heb de producten echt direct nodig?
Heel spijtig, maar in zo'n situatie zijn er twee mogelijkheden. Je kan aangeven dat je toch wil wachten, of je kan je bestelling annuleren. In dat geval worden bestellingen na onze vakantie echt geannuleerd en gecrediteerd.

Ik heb net voor mijn vakantie iets besteld, maar ik wil dat ruilen/ het is kapot.
Stuur ons een mailtje dat je wil ruilen - of iets wil retourneren. We kunnen geen retouren ontvangen in onze vakantieperiode, maar stuur je product op nadat we terug zijn en het wordt zsm verwerkt.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar volgens mij ging de betaling niet goed. Kunnen jullie controleren of het betaald is?
Stuur in dit geval een mailtje, dan proberen we dat voor je na te kijken. Antwoord kan wel 48-72 uur duren.